19 Aralık 2011 Pazartesi

29 Nisan 2009



Bugün uyandım. Ne garip di mi? 
Odam hafiften loş.
Biraz dikleşip karşıya baktım, pedem kapalı.
Hmm..
Hmm..
Ve, biraz daha Hmm....
Telefon var, yatağımın yanında duruyor. 
Açtım baktım saat 10:46
Pff. Gece 8 de yattım ben. 
Niye kapalı bu perde?
Bu perde kapalı olunca ben çok uyuyorum.
Bu perde açık olunca da karşıdaki manyak komşuların asla kapatmadıkları lambaları gözümün içine giriyor.
İfrit oluyorum.


Açık mı kalmalı, kapalı mı? 


Dişlerimi fırçalamayı gene unuttum. 
Neyse, vücudumla bütünleşme yolunda emin adımlarla ilerleyen mavi kotum ve kahverengi ve beyaz çizgili gömleğimi geçirdim üstüme. 
Yarım saatimi ince telli saçlarımla uğraşarak aynanın karşısında geçirdikten sonra
İğrenç bir özgüven eksikliği ve fazlalığı karışımı ile kendimi sokağa attım.
Atarlı atarlı yürüdüm otobüse doğru.
Bir yandan "heey, lanet olsun, çok karizmatiğim" diyorum.
Diğer yandan tersimden vuran rüzgarda tel tel kafamdan ve bütünlükten ayrılan saçlarımı tekrar eski yerlerine sokmaya çalışıp madara oluyorum
Sakız çiğneyen ortaokullu kızlara.


Otobüse bindim, saçlar darmandağın.
Orta kapının orada alternatif bir üniversiteli bana bakıyor.
Kadın.
Oğlum, bu ne hâl! 
Şu saçlarını toplasana? 
Toplayınca da ibnoş gibi olabiliyosun be hacı.
E açık bırakınca da dağılıyor..


Açık mı kalmalı, toplu mu?


Toplu taşıma araçlarından birinden atıyorum kendimi dışarı, aynen ötekine. 
Oradan oraya atlıyorum.
Araclardan bir tanesine
Hatta isim de vereyim,
özel halk otobüsü olan 49G hatlı otobüse
Memeli memeli kocakarılar biniyor.
Gerçekten memeliler.
ve
Gerçekten kocakarılar.
Bil bakalım ellerinde ne var? 
Bebek(ler)
ve
Simit.
Ben kendimi tekrarlıyorum.
Ama bu bir teknik aslında. Okuyucuya hayatım konusunda izler veriyorum.
Okuyucuya akıl sağlığım konusunda izler de veriyor olabilirim.
Okuyucuya ördek diye bağırmak istiyorum.


öyleyse, tekrarlamalı mı, tekrarlamamalı mı?


(( sorunun cevabı: )) yüzlerce uzuvun arasından geçerek (( anladın mı acaba ))
inidim otobüsten.
Sonra yürümeye....


Lan ? 
Noluyo lan! 
Hmm.
Naber?
..


Ördek..


Ördeeek!..




ÖRDEEEEEEEEK!!
..
...
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder